Een brandportal in het kort

Een brand portal helpt u en uw medewerkers of retailers bij de consistente toepassing van uw merk en huisstijl. Huisstijlrichtlijnen, logobestanden, teksten, beelden en audiobestanden worden online beschikbaar. Het beheren en delen van deze richtlijnen en bestanden wordt hiermee …Meer lezen.....

Mindful werken wat betekent dat?

Wij zijn bijvoorbeeld gecertificeerd als FSC organisatie. Dat wil zeggen dat het papier wordt gewonnen uit beheerde bossen met respect voor de natuur en milieu. Diezelfde zorg proberen we uit te stralen door en vanuit de Prefix organisatie. Dit is geen standaard verhaal over Maatschappelijk …Meer lezen.....

Aandacht trekken op een website is niet moeilijk

Op websites kan men mooi laten zien wat er nu allemaal kan. Vaak worden statische beelden gepresenteerd. Of een video. PrefixMedia laat zien op haar eigen website wat er mogelijk is. Een rijdende auto als achtergrond, een abri met een roulerend posterframe op de voorgrond geeft extra dynamiek aan de …Meer lezen.....

Een nieuwe dienstenwijzer voor Kramer

De combinatie van een nieuwe huisstijl en een nieuwe wettelijke eisen vanuit de Autoriteit Financiële Markten (AFM) vroeg voor Kramer ook een nieuwe dienstenwijzer. De oude dienstenwijzer moest worden opgefrist, voorzien van het nieuwe logo en een nieuwe inhoud die vertelde wat Kramer aan haar …Meer lezen.....

Webdesign – waarop moet je nou letten? (video)

Door SKG werden we uitgenodigd om een plan te bedenken voor een nieuwe website. Om de klant meer inzicht te geven wat er technisch mogelijk was, hebben we een viertal korte instructie filmpjes gemaakt. Deze video's maken duidelijk waar op gelet wordt vanuit het oogpunt van de gebruiker van de …Meer lezen.....

Waar moet een logo aan voldoen?

Een logo zorgt dat uw bedrijf  herkenbaar is. De combinatie van vorm, kleur, naam en beeld zorgt ervoor dat een logo uw bedrijf of merk vertegenwoordigt en herkenbaar is voor iedereen. Nike, McDonald’s of Schwarzkopf. Deze logo’s zorgen ervoor dat deze bedrijven overal herkent worden en dus dat …Meer lezen.....

Branding = Merk ontwikkeling

Een goede naam doet z'n werk voor een merk. Het merk vertelt al direct een verhaal.  Een naam die meer zegt, blijft ook beter hangen. Een goede merknaam is verplicht in deze tijd. Niemand kan zonder. Is er behoefte aan een creatieve of praktische aanpak, welke taal is het meest geschikt en …Meer lezen.....