Afstand houden 1,5 mtr

Deze afbeelding is te verkrijgen als vloersticker, plafondhanger of muursticker. Je plakt hem overal in bijvoorbeeld je winkel om te laten zien dat er afstand moet worden gehouden. Op deze manier laat je aan je klanten of bezoekers zien dat jij maatregelen neemt om de veiligheid van hen en de …Meer lezen.....

Vloerzeil in eigen ontwerp: tijdelijk of permanent

Vloerzeil voor tijdelijke toepassingenEenvoudig verplaatsbaar en opnieuw te gebruikenLeverbaar in elke gewenste vormVoorzien van anti-slip en slijtvaste eigenschappen Vloerzeil tovert de vloer om tot aandachtstrekker Met vloerzeil van eigen prints maak je van saaie vloeren, boeiende …Meer lezen.....

Vloersticker zorgt voor zichtbaarheid op ooghoogte

uw boodschap goed zichtbaar op de grondantislip én slijtvast100% recyclebaar door de milieuvriendelijke inktin elke gewenste vorm en grootte te krijgen Vloerstickers: daar kun je niet omheen Creëer een hoge attentiewaarde voor jouw product met vloerstickers. Slijtvast én antislip in elke …Meer lezen.....

Plafondhanger = aandachttrekker

Plafondhangers voor effectieve plafond communicatieKeuze uit diverse materialenGemakkelijk, sterk en lichtZowel enkelzijdig als dubbelzijdig te bedrukken Plafondhangers voor elk plafond Geef een plafond een extra functie met een hangende aandachtstrekker. Een plafondhanger is gemakkelijk op te …Meer lezen.....

Verlichte POS displays

Echte opvallers op beurzen en winkelvloeren zijn POS displays voorzien van LED verlichting. Met deze unieke verlichte POS displays neemt opvallen met jouw boodschap weinig tijd in beslag. Het frame wordt zonder gereedschap en binnen vijf minuten in elkaar gezet. Iedereen kan het. Het geheel wordt …Meer lezen.....

Aandacht trekken met het Twister raambord

Aandacht trekken, Aandacht vasthouden! Door alle externe prikkels heen de consument toch bereiken. Doordat het beweegt! Omdat het er fris uitziet! Omdat het anders is en wat met je doet. Een must voor de makelaardij / winkelstraat / beurs / treinstation / festivals.Dit raambord met een …Meer lezen.....

Praktijkvoorbeeld E-marketing en Social Media

Een wijnclub met veel wijn maar (nog) geen leden. Hoe pakken we dat aan? Wie? Restaurant De Prins van Terbregge De Prins van Terbregge heeft 310 wijnen die allemaal per glas te bestellen zijn. De wijnkaart is het resultaat van ruim tien jaar proeven, wijnboeren over de hele wereld bezoeken, …Meer lezen.....