E-marketing met een nieuwsbrief die scoort
Om uw klant te bereiken kunt u hen een elektronische nieuwsbrief sturen. Dam moet de nieuwsbrief natuurlijk wel gelezen worden.
PrefixMedia zorgt ervoor dat elektronische nieuwsbrieven er uit zien of ze persoonlijk voor de geadresseerde zijn gemaakt (en dus niet als e-mail nieuwsbrief) en een gelijke gelijke look-and-feel hebben.
En makkelijk: een op abonneesgebaseerd nieuwsbrievensysteem met de mogelijkheid om een niet geopende nieuwsbrief met 1 klik nogmaals nogmaals te verzenden, waardoor er meer verkocht kan worden.
PrefixMedia zorgt ervoor dat elektronische nieuwsbrieven er uit zien of ze persoonlijk voor de geadresseerde zijn gemaakt (en dus niet als e-mail nieuwsbrief) en een gelijke gelijke look-and-feel hebben.
En makkelijk: een op abonneesgebaseerd nieuwsbrievensysteem met de mogelijkheid om een niet geopende nieuwsbrief met 1 klik nogmaals nogmaals te verzenden, waardoor er meer verkocht kan worden.
Doelgroep segmentatie en profielkoppeling
Door het gebruik van Dynamische Inhoud worden variaties in de inhoud (content) van e-mail aangebracht aan de hand van vooraf vastgestelde regels. Deze regels verwijzen meestal naar persoonlijke kenmerken of naar het profiel van de e-mailontvanger, bijvoorbeeld gedrag, voorkeuren of aankooppatronen. Dynamische inhoud resulteert dus in het vertonen van een specifieke variant van een e-mail die geacht wordt het meest relevant te zijn voor de ontvanger.
Gepersonaliseerde onderwerpregel
Personalised subject line of wel een onderwerpregel die naar de ontvanger is aangepast verwijst naar variaties of personalisatie in de ‘kop’ of onderwerpregel van een e-mail, gebaseerd op een set vooraf vastgestelde regels. Deze regels verwijzen meestal naar persoonlijke kenmerken of naar het profiel van de e-mailontvanger.
Mobielvriendelijk ontwerp
Mobielvriendelijk ontwerp is een benadering waarbij de verschijningsvorm van een e-mail dynamisch wordt veranderd. Dit is afhankelijk van de schermgrootte, het systeem waarmee wordt geopend, en de oriëntatie van het apparaat dat de ontvanger gebruikt om het te bekijken.
Meten = weten
Het kunnen raadplegen van verschillende rapportages om te kunnen analyseren waarop de doelgroep klikt en belangstelling voor heeft is essentieel. Dat zit bij ons ingebakken.
Uw marketing campagne via Facebook en LinkedIn
Om uw klant te bereiken kunt u hen ook via Facebook en LinkedIn bereiken door zelf gemaakte content. Om de aandacht te trekken kunt u inzetten op advertenties, zelf gemaakte berichten en wedstrijden. Dat doen we dan wel via een bedrijfspagina.
En dan gaan we wel verder dan ‘Like en Win’….. laat uw doelgroep een pakkende onderschrift bij een foto verzinnen of test de kennis van uw doelgroep. Natuurlijk is een oproep om foto’s in te sturen in combinatie met het gebruik van uw product een goede aanpak.
En dan gaan we wel verder dan ‘Like en Win’….. laat uw doelgroep een pakkende onderschrift bij een foto verzinnen of test de kennis van uw doelgroep. Natuurlijk is een oproep om foto’s in te sturen in combinatie met het gebruik van uw product een goede aanpak.
In Linkedin gebruiken we eenzelfde aanpak. Professioneel maar laagdrempelig en altijd door meten meer te weten.