Op 1 april (géén grap) 1995 startte Prefix Print. In 2023 bestaan we 28 jaar, en we brengen 50 jaar ervaring mee. Het is een turbulente tijd geweest niet alleen vanwege de onzekerheid die elke starter heeft, maar ook door en met alle economische en technologische veranderingen.
Er is geen branche waar het zo hard is gegaan. Van grote offset drukmachines naar Printing On Demand full service laserprinting – we hebben het allemaal gezien en gedaan. Daarom staan we hier en nu sterk als een partner waar u mee kunt blijven groeien.
Waarom is Prefix Print gestart? Voor de klanten. Om klanten als mensen te blijven zien, niet als projecten (dat kettingformulier, die C5 envelop, de acceptgiro) net zoals een arts een patiënt ( een gebroken been i.p.v. mevrouw Jansen). Om waarde toe te voegen en te creëren voor de klanten.
We leveren letterlijk over de hele wereld aan de grootste oil service provider, banken, en vliegtuigfabrieken. Maar ook het MKB in Alphen aan den Rijn – de stad waar we wonen en werken.
Om de klant centraal te stellen doen we de volgende zaken ongelooflijk goed:
1. Maak waar wat je belooft.
We zeggen wat we gaan doen en we doen wat we zeggen.
2. Zit de klant op zijn of haar huid.
We zijn proactief, we weten soms al eerder wat er nodig is dan de klant zelf – omdat we mee en voordenken. En de klant is koning, maar heeft niet altijd gelijk. Wij hebben (bijna) altijd gelijk!
3. We rekenen een juiste prijs.
De juiste prijs is de prijs die de klant wil betalen voor het product dat we leveren.
De juiste prijs komt uit de vergelijking
product + toegevoegde waarde = prijs.
4. We houden van competent. En we verwachten dat u dat ook bent.
De klant verwacht competente medewerkers, wij houden van competente klanten. Een goede vraag is meestal een vraag waarop het antwoord al bekend is. Wij gaan voor de curieuze vraag, die op onze kennis en kunde een echt beroep doet. Zodat we waarde voor de klant kunnen creëren en kunnen blijven toevoegen.
En dat doen we al 28 jaar – op naar de volgende 28 jaar ! Door te blijven doen waar we goed in zijn, voor en met onze klanten.